Home Sweet Home

Posted by ArqamIsmail | Monday, May 04, 2009 | 0 comments »

Setelah hampir setahun aku jadi pengguna Wordpress, hari ni aku kembali ke pangkuan Blogspot atas beberapa sebab yang tak dapat di elakkan. Sedih tol. :waaah: Walau caner pun, tempat asal adalah yang terbaik walaupun kemana kita melangkah.

Power gak intro aku kali ni. Hahahahaha. Sebelum ni aku menumpang mencari pengalaman kat Terbaek.com. Thanx to admin web tu sebab bagi aku peluang cari pengalaman guna Wordpress. Yang sedihnya, aku bukan nak keluar dari terbaek.com, tapi ada insan yang menyebabkan server terbaek.com bermasalah menyebabkan terbaek.com di gantung akaun.

Tensen tol la.:anoto:

Membaca tanpa meninggalkan komen adalah seumpama berak tak basuh. Jadi, tinggalkan sedikit komen selepas membaca


0 comments