2nd Tag

Posted by ArqamIsmail | Monday, June 09, 2008 | , | 1 comments »

1
st,nak mintak maaf kat Krueger , sebab lambat balas tag dier yang ini. Disini aku sertakan alasan2 yang sangat kukuh kenapa tag beliau dibalas lambat.

Cani:

  • Signal WiFi kat kawasan rumah aku xstabil (Sebenarnyer guna jiran punyer, dah dia cuti seminggu, aku pun xde internet la...hahahaha)
  • Banyak sangat kena gi tolong tempat kenduri.
  • Malas nak gi CC.





So, mangsa 1st aku kali ni adalah miss naem. Cik Naemah, harap awak dapat setelkan... Mangsa seterusnya akan di update nanti...Hehehehe

**Kepada "mangsa2", sila rujuk sini.

***Note: Nasib baik rini ada tenet dan agak stabil connection. Gile lama cuba post tag ni.

1 comments

  1. Unknown // June 11, 2008 at 1:56 AM  

    Ok ok... alasan yang cukup kukuh untuk seorang blogger untuk delay jawab TAG. muahahha

    Ekceli... aku tak kesah pon nko jawab lambat ke cepat.

    Tapi tahniah laaa. Nko menjawab dengan perfect sekali.

    Terima Kasih dan Tahniah.
    Kreuger®