Semester Baru

Posted by ArqamIsmail | Saturday, June 28, 2008 | | 0 comments »

Semester baru dah nak bermula. PTPTN takde berita lagi. Senyap jer. Aku dah la ngah miskin ni. Ha, lupa lak. Sowi bebanyak kepada yang sms aku tanyer nape aku tak update blog. :sweaty:
Bukan aper, aku ni menumpang internet orang, sementara dok kat kampung ni. Dah orang tu xde kat umah, maknanyer internet dia pun x on la. sedih tol.

Sebut pasal PTPTN, adeh, bile la diorang nak naikkan loan eh? Semester lepas ada gak dengar khabar diorang nak naikkan. Tapi senyap jer. Minyak naik, barang naik, pinjaman lak senyap lak. Tensen tol. :ayokona:

Ha, aku cadang nak buang youtube kat sebelah, nak gantikan ngan page element kat situ atau gambar, ada sesapa yang tau x? aku lupa lak...caner la aku wat dulu.


:wave:

0 comments