Bosan.

Posted by ArqamIsmail | Thursday, July 03, 2008 | | 0 comments »

Dah nak abis cuti ni, rasa macam bosan pulak dok kat umah ni. Tapi banyak kerja lagi aku tak buat. CD untuk cousin aku tak burn lagi, game PSP untuk kawan aku tak siap download lagi, PC kawan aku tak siap repair lagi. Adeh....

Bila ingat pasal belajar:antok:, harap2 motivasi aku untuk belajas semester akan datang ni, meningkat. Lebih tinggi dari semester lepas. Harapnya penyakit "internet addict" aku semester lepas boleh dibuang:anoto:.

Ni wanted list untuk sem depan:
*beli buku rujukan
*beli motosikal (kalau mampu)
*buat lesen kereta (dah tua baru nak buat)
*beli Sony PSP (kan aku ni gadjet freak)
*belajar pasal Symbian 9.2 s60v3
*belajar pasal Fuzzy Logic
*buat revision untuk C++
*siapkan final year project (dah 3 minggu tertunda)

Adeh, kan betul aku ngah bosan ni. Dah blur dah. Taktau nak taip aper. :argh:

0 comments